Long time, no seen..

Det va längesen man va här inne ju..
Men seriöst nu ska jag skärpa mig. Komma igång med
bloggandet nu så att det blir fullt med roliga inlägg i sommar också
och inte bara gamla vanliga "idag har jag.." osv.

men det har såklart hänt ett par saker under tiden jag inte bloggat.
för det första så har skolan kommit före allt. jag har pluggat sent
nästan varje dag för att kunna få ett bra slutbetyg. Vi har varit på
klassresa på lalandia i Danmark över kristihimmelfärd och vi också haft
bal och spex. och nu är det bara 2 skoldagar kvar innan skolavslutningen.
Hur sjukt är inte det?
kommer såklart sakna alla underbara vänner men åhhhh som
jag längtar tills sommarlovet! gör inte ni det?
Sandra ♥

Bildbomb från lalandia:
(bilderna är från www.oliviaengdahls.blogg.se)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0