måndag imorgon, jippi...

Heeeej alla fina!
Dagen idag gick väl lite såhär:

Först åt man frukost med la familia,
sen blev det hem till olivia och snacka, fikade och annat.
Blev hämtad därifrån sen blev det träning till 6.
Hem, duschade, åt och sen snacka jag med Felicia
i telefon och ja nu sitter här..

och eftersom jag inte har ngt annat att skriva om
så kan jag ju lika gärna berätta om vad som hände igår:
först va jag ju på ledarkursen, den handlade om självkänsla,
ledarskap och så gjorde vi typ lekar och sånt. Man fick värsta
egoboosten när man kom hem faktiskt. När jag kom hem därifrån
så blev det massage, och all min träningsvärk gick bort. såååå
härligt! vid 8 kanske så kom elvira och cornelia hem till mig så
kollade vi på jag saknar dig. Riktigt bra film ni måste verkligen se
den! :) så ja det är väl så min helg sett ut på ett ungefär.
ha det bäääst! puss ♥ Sandra




Bror kom in och ville vara med på en bild, (eller ja jag tvingade honom..)
haha ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0