Helgen.

det va verkligen inte vår dag igår på tävlingen så det tänker
jag lägga bakom mig helt. när jag kom hem från danmark runt
5 kanske så tränade jag själv här hemma. va inte alls så trött
som jag trodde att jag skulle vara efter den tävlingen.

sen lite spontant igår kväll så bestämde jag och elvira att hon
skulle komma hit så vi kolla never say never och bara tog
det lugnt sen gick hon runt halv ett. och då somnade jag direkt
så utmattad som jag var.

vid ett tiden idag så körde jag, pappa och bror in till trelleborg och
handla lite. fick med ett par suuuperfina skor hem, kan visa sen om ni vill.
sen på träningen så mådde jag inte alls bra. så jag gick hem därifrån.
mår bättre nu efter att jag duschat iaf så det är skönt.
kram /Sandra


bild sen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0