onsdag

hej hej!
idag har det varit en riktigt lång dag..
dan började med skola såklart. hade tre läxor till idag från igår..
lite för många lektioner idagmen iaf sen slutade vi vid tre, och då åkte jag hem.
här var då min syster, mormor o morfar som hade fixat lite mellanmål till mig :) efter de har jag pratat lite med dem å så och kollat på tv å bara tagit de lugnt, får passa på innan man blir dränkt i läxor när terminen har kommit igång..;)
nu ska jag gå och byta om för jag ska träna mellan sex och åtta med mitt lag, hopprep. en tjej från usa har flygit hit och ska hjälpa oss så att vi ska kunna kötta på kommande tävlingar ;D hon heter tori och är grymt duktig!
efter det blir de väl dusch, mat o lite tv innan sängen kallar på mig.
puss o kram skumbanan

en bild från fotograferingen i måndags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0