lördag

hej!
just nu sitter en rätt trött felicia i soffan och väntar på att sin familj ska komma hem, så att vi ska kunna åka till toppen och mest gå o mysa men också handla mat. :)
efter skolan igår så var jag med emil en stund innan jag bytte om o stack till träningen med tori (hon som vi tränat med i onsdags o torsdags också) hon körde grymt jobbiga saker med oss. alla var helt slut efter två timmar snabheter och lite trick på slutet. vid sjutiden så duschade jag och tora på hallen o cyklade sen hem till toras familj, nyqvist (dem är som vår "extrafamilj" , vi träffar dem ofta) sen åt vi kräftor där hemma o hade jätte mysigt! ;)
idag så har jag varit på hallen sen halv tio. jag har gått en ledar kurs, så att jag ska kunna ha en egen gympagrupp med emilia.
ha de bäst! puss felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0