Angående fotograferingen...

Heeeeeej soooooolen!! ÄNTLIGEN säger jag bara, solen har hittar tillbaka till skåne.(y) men såklart så va vi inne i en gympahall hela dagen. fast klockan 3 så tog vi ut lite redskap och hällde såpa och vatten på de så vi hade en egen sån slide. riktigt kul va det. :) sen så fortsatte jag och olivia att dela ut kämpinges schema (för er som inte vet vad kämpinge är för något, så är det en gympaförening) och äntligen blev vi klara :D är riktigt stolt faktiskt. (a) Men men, angående headern så ska jag och felicia åka till en fotograf på måndag kväll där vi kommer ta bilden/bilder till headern och sen kommer Hanna att fixa bloggens utseende. kommer bli superduper fin, det lovar jag. :) om ni har frågor så bara ställ de vi svarar på det ni vill veta, om det är ngt om oss, gymnastiken eller något annat ni vill veta så bara fråga på. ;) Kram /Sandra


Mín tröja jag gjorde på vårt konfirmationsläger,
VEN JUNI-11:
LOVE AND MISS! <3

Kommentarer
Postat av: Feliciasälskling

Hur går det med Kjellker? ;)

2011-08-18 - 23:31:50
Postat av: Sandra

Haha men Emil! Vaddå hur går det? Det är ju inget! Haha :)

2011-08-18 - 23:49:36
URL: http://sandraochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0