how can i love when i am afraid to fall?

THINK POSITIVE!
Det finns verkligen ingen bättre känsla än när man vet
att man tagit ut alla sina krafter, allt man har och
kämpar på träningen. Det känns som att man kan
göra vad som helst efter det och man blir bara mer
och mer sugen på att utvecklas inom sporten. Hade
den känslan idag eftersom jag inte varit på just detta
passet på ett bra tag, men jag gjorde allt jag kunde och
jag ser fram emot mina resultat nästa vecka helt enkelt!
positiva jag asså! :D


Tog en lååååång dusch och sen har jag bara läst so.
haha kul att man sjunger i duschen och när man kommer
ut så härmar hela familjen en och berättar att de haft
på mute under tiden jag sjöng..
Men jag älskar er såklart för det! :D
♥ Sandra


bara för att jag hade på mig detta linnet idag ;)


gammal bild, men orkar verkligen inte hitta ngn normal nu... ;)
PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0