är det onsdagen - 7/12-2011?

tar en pause från mitt pluggande och vet inte hur
men fattar ni så nära vi är julafton? och när vi är nära
julafton så kommer ju snart nyår och sen blir det 2012 :O
jag menar, var tog sommaren vägen?
vi tävlade ju precis sm i halmstad liksom och
vart tog den tiden vägen då vi cyklade hem så snabbt vi kunde från
skolavslutningen för att vi skulle passa en båt till Ven.
Vi konfirmerade oss precis ju, träffade vänner varje sommarlovs kväll.
Låg på stranden hela dagen, sen stack vi till ungern och tävlade em.
Vi började sista året i grundskolan. Snart har vi klarat av en termin!
även om jag verkligen längtar till gymnasiet så vill jag komma ihåg
tiden i 9:an. Då får det verkligen inte gå såhär fort...
/Sandra ♥



Laget i vår stooooora säng som täckte hela golvet i halmstad på sm,
om jag inte minns fel så va det då vi inte orkade resa oss för att
fixa oss till den festen vi va på. haha är vi dansade samtidigt som vi
bestämmde vem som va snyggast i bandet.
SAKNAR! ♥



och nu såklart en bild från VEN! jag hade kunnat göra om det lägert
tuuuuuusen gånger, det va så härligt där och fritt liksom.
Alla tävlingar vi hade och alla gånger vi fick sitta i våra sängar
och umgås för det inte fanns något annat ställe att va på.
Saknar tiden då vi bodde tillsammans i 9 nätter, då
vi blev en familj och kunde umgås varje dag.
EN LÄNGTAN TILLBAKA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0