Maybe you think you know it all, but you really don't.

 nyduschad efter en härlig träning med laget, även
om jag inte kunde delta så mycket som jag velat pga
ngt i min muskel i vaden. men men det gick väl
bra ändå. Hann även beställa ett par nya träningsshorts
som vi ska ha när vi tävlar. Inte för att jag kommer hinna
få de eftersom det brukar ta en evighet. Men ser verkligen
fram emot att ha de till min SWE tröja! :)

Somsagt har jag redan hunnit duscha och mamma 
inte är hemma så har jag har en väldigt trevlig
 pappa och lillebror som inte väntar på en innan de äter(!)
så tar jag upp maten och äter framför gossip girl :)
puss och kram! /Sandra ♥


Remember?
felicia, elvira, olivia, sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0