SANDRA IS BACK!

Hejsan, nu är jag (Sandra) tillbaka och tänkte berätta för alla er
söta att jag lever och inte blev träffad av en raket på nyår, bra va? :)
dock så blev det ju lite raketolyckor men det är ju så nyår funkar:
man ska tända raketerna och så failar de ordentligt och i nästa
sekund så flyger det raketer nere på marken istället för luften...
men vi klara oss.

Idag blev den en fullbokad dag,
skulle först hämta cykeln som blivit fixad, sen behövde jag lite
"bra att ha" saker som jag handlade snabbt på toppen.
och sen blev det en spontan biltur till fields i danmark
med olivia och felicia. handlade 2 linnen men det räckte.
puuuuuussar! :*
♥ Sandra

Bild på oss tre från idag:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0