hejsan svejsan..

 
ska sova nu, dagen blev inte som planerat
utan det blev en lugn och mysig kväll med
cornelia som va här hela dagen tills hon cykla
vid 12 tiden. imorgon blir det förhoppningsvis
lite shopping :D hoppashoppas, är riiiiktigt
sugen på att shoppa nu, har kollat runt lite på
olika sidor och man vill ju bara ha allt, men trots
det så har jag siktat in mig på några favoriter ;)
imorgon kväll så blir det ut med vänner. :D

JUSTE!
Fick hem pandurohobby katalogen igår, aaaaah :D
är faktiskt stolt och tyckte båda bilderna blev bra,
även om man bara ser mitt huvud på ena... hahaha!
fick även hem en skiva med massor av olika bilder vi
tog, men måste dock fråga mamma om jag har
tillåtelse att lägga ut de här. Vi hörs senare idag!

Sandra






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0