WE ARE BACK ON TRACK!

Vi är tillbaka!
Även om österrike var helt underbart så
va vi tvungna att slita oss ifrån de härliga backarna
och åka tillbaka till sverige. Har verkligen haft den bästa
veckan på länge och spenderat den med fina människor.
eftersom jag inte hade med mig ngn kamera utan bara min
mobil så blev det ju inte alls många bilder men ett par iaf
som kommer i nästa inlägg. Tror felicia har fler eftersom de
hade systemkameran med sig, men ni får nöja er med de jag
har iaf.

kom hem inatt vid 2 så jag sov hos fell för att sedan komma
hem till min underbara familj efter frukost. Dock åkte pappa igår
till frankrike så får vänta tills på onsdag innan man får träffa honom :((
så det blev bara jag, mamma och jonathan som åkte till kusinerna.
där vi fikade och hämtade lite saker...
hoppas ni taggar skolan imorgon. yeeey.
 puss och kram /Sandra ♥

Saknar dig enormt vår underbara syster,
kom hem nuuu olivia! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0