Update from: Denmark, Copenhagen

hej allihopa!
sitter just nu på ett hotellrum i köpenhamn med min lillebror och kollar på
norska idol (?) vi är i danmark liksom....
 mamma och pappa bor i rummet bredvid oss underbara barn.
Direkt efter skolan så fick vi snabbt packa för att klara oss hela helgen.
Åkte vid 20 över 5 ja sen tog vi buss, tåg och en massa sånt.
vi checkade in hotellrummen sen stack vi ut för att äta mitt i stan.
Blev en mysig restaurang där vi satt i kanske 2 timmar och vi kom precis tillbaka.

imorgon blir det tivoli, lite shopping kanske och ngt annat mamma tyckte att vi
skulle se. Är ju här för att pappa nollar på tisdag.
Jag har med mig datan hit för att kunna göra en svensk läxa men kommer såklart att ha
möjligheten att blogga också. men har redan
tagit massor av bilder som kommer upp på söndag eller
måndag. :D puuuuussar /Sandra ♥


Lillebror och jag på hotellrummet :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0