Lite allmänt som hänt men ändå inget...

Sjukt trött, så förlåt om inlägget är helt onödigt eller klyddigt men pallar seriöst inte skriva ngt vettigt just nu.
Ska säga godnatt nu, riktigt trött eftersom jag knappt sov ngt alls inatt... Va sjuk igår (onsdag), hade så sjukt ont i magen och kunde inte äta så ja = åt typ inget. Blev ingen skola för min del och jag sov praktiskt hela dagen. Har nog aldrig varit så trött innan. På kvällen skulle få reda på vår nya 4:à enkel freestyle av Jessica så tvingade mig till lilla hallen för att kolla hur den började. Somsagt så kände jag mig riktigt kass så när jag kom dit i min onepiece så det första jag gjorde va att ta fram en tjockmatta som jag skulle kunna vila på.
Imorse så kan jag ju inte direkt säga att jag mådde mycket bättre. Ville inte äta frukost även om jag va skit hungrig och släpade mig till skolan för att kunna jobba ikapp i bilden. Klarade mig i skolan, kände mig lite halv vaken men så är det väl ibland?

Efter skolan så va farmor och farfar här hemma och överraskade mig och lillebror med pannkakor och pepparkakor, så gulliga de är!
Satte mig och gjorde lite so-frågor innan jag, Felicia och Elvira åkte med mamma och lillebror in till borgarskolan för öppet hus vid 6-tiden. Och ja kom hem vid halv 9 kanske, hann göra
Klart sista so-frågan. Och ja har inte ätit ngt nu ikväll "/ men har inte haft någon aptit alls på två dagar, inte ens för farfars pannkakor :p
Puss och kram /Sandra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0