I can't open up my heart without a care

Hej, som felicia sa innan så har vi varit ledare på ett gympaläger idag och ska vara det resten av veckan också. meeeeeen, nu sitter jag i soffan och kollar lite olika bloggar. och om exakt en vecka så har jag varit i skolan för första gången efter sommarlovet och har börjat nian. känns ganska drygt men känner på mig att terminen kommer bli bra ändå. ;)
haha vet inte riktigt vad jag ska skriva det händer liksom inget speciellt längre eftersom det är så nära skolstarten. men om ni har något speciellt ni vill veta så fråga på eller berätta vad ni tycker att vi ska skriva om, sååå fråga på bara ;) kram /Sandra

Bild från EM i Ungern i hopprep.
på bilden: Olivia, Jag, Matilda, Emma och Amanda :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0