Home sweet home

hejsan, nu är jag hemma från vallåkra. det har varit en riktigt rolig helg nu innan skolstarten imorgon.
jag och olivia tog tåget och på tågstationen i Malmö hämtade mina föräldrar oss och vi blev hemkörda. nu sitter jag och kollar film och vet inte riktigt vad som händer ikväll men just nu tar jag det lugnt för det har varit sånt ös hela helgen, haha vi tjejer har haft så kul med våra nya kompisar från tomelilla ;)

imorgon börjar ju skolan, TAGGA eller nej. puss o kram /Sandra

olivia, jag och felicia för ett år sen innan vi stack till skolan då vi skulle börja åttan.
men nu börjar vi nian! sista året på sandeplan innan gymnasiet, nu är vi äldst! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0